Vážení klienti,
v médiích jste se mohli setkat v posledních dnech s články o dodatečných poplatcích v zařízeních, která nabízí zdravotní rehabilitace. Týká se to i našeho zařízení. Bohužel informace ve zpravodajství nebývají kompletní, a tak jsme pro vás připravili detaily, jak to je s poplatky v OK REHABILITACE s.r.o.
1) Pokud jste samoplátci a chcete si objednat jakékoliv vyšetření či služby mimo zdravotní pojišťovnu, najdete na našem webu u každé pobočky detailní ceník.
2) Pokud přicházíte s FT poukazem, uhradí zdravotní péči Vaše zdravotní pojišťovna v plné výši kromě procedur nehrazených pojišťovnou.
Vzhledem k tomu, že nabízíme výběr termínů terapie dle Vašeho vlastního výběru a dle našich kapacitních možností, zavedli jsme na některých pobočkách technicko-administrativní poplatek. Poplatek slouží k možnosti individuálního rozpisu, který maximálně vychází vstříc Vašim časovým možnostem. Pokud necháte termín na nás a přizpůsobíte se, tento poplatek se Vás netýká.
Abychom mohli poskytovat péči v co nejkratších termínech, zpoplatnili jsme také storno, v případě že na domluvený termín nedorazíte a nedáte nám o tom vědět minimálně 24 hodin předem. V takovém případě Vás požádáme o úhradu storno poplatku. Poplatek není vybírán v případě předložení lékařského potvrzení, že se pacient nemohl zúčastnit rehabilitační péče ze zdravotních důvodů. Bohužel je stále častější, že se někteří pacienti objednají a bez omluvy nepřijdou. Takový termín pak nemůžeme nabídnout jinému pacientovi. Vyhrazený čas na terapii tak zůstává nevyužitý a ostatní pacienti čekají na svou terapii o to déle.
Pokud byste měli jakékoliv dotazy, obraťte se na nás. Rádi Vám vše zodpovíme a vysvětlíme. Kontakty naleznete pod jednotlivými pobočkami nebo můžete využít mail: sekretariát@okrehabilitace.cz