NOVINKA V OK REHABILITACE Brno – Žlutý kopec: VYSOKOVÝKONNÝ Robotický laser MLS M8

2.7.2021

Unikátní robotizovaný MLS® laserový systém pro ošetření tkání v povrchových i hlubších oblastech.
Zařízení s robotickou MLS® laserovou hlavicí CHARLIE, která se automatizovaně pohybuje ve všech rovinách.

MLS laser rehabilitace po COVID-19

ÚČINNÁ REHABILITACE PO ONEMOCNĚNÍ COVID-19

MLS® laserová terapie nově prokázala významné terapeutické účinky v rámci ošetření pacientů s intersticiální pneumonií způsobené COVID-19 v Massachusets General Hospital, na jaře 2020.

Zahraniční studie prezentuje pozitivní výsledky při použití laserové terapie k doléčení pacientů po prodělaném onemocnění COVID-19 a současně demonstruje potenciál podpůrné fotobiomodulační terapie v souvislosti s doléčení prodělané pneumonie COVID-19, kde po laserovém ošetření dochází k významnému zlepšení funkce plic.

Tyto výsledky potvrzují i české zdravotnické zařízení, které využívají laserové terapie u pacientů se středně těžkými až těžkými stavy (pracoviště Oblastní nemocnice Kolín, FN Ostrava, nemocnice Náchod).

Současně se využívá u postcovidových pacientů především u dechových potíží. (Pracoviště Oblastní nemocnice Kolín, Nemocnice Šumperk, CHIRONAX INVEST BRNO, Nemocnice s poliklinikou Karviná-Ráj pracoviště Orlová).

ZÁKLADNÍ POPIS ÚČINKŮ MLS® laserové terapie:

Současné synergické působení na zánět, otok, bolest, urychlení a zkvalitnění obnovy poškozených tkání (regenerační a reparativní účinky).

Novinka v OK REHABILITACEVýhody:

• odeznění bolesti, zánětu a otoku již po prvních aplikacích
  • dlouhodobý účinek

Oblast použití MLS® terapie:

• bolesti kloubů - artrózy, podvrtnutí
  • svalové natažení, přepětí, prasknutí svalových vláken
  • otoky
  • opary, vředy
  • bolestivé spoušťové body
  • úponové bolesti, např. tenisový loket, patní ostruha
  • popáleniny, proleženiny
  • bolesti zad a kloubů